Batin elminə görə, bütün dinlər və
ümumiyyətlə bütün inkişaf bir yerdən, qədim Misir abidələrində Geliopol, yəni
Gel adlanan şəhərdən başlamışdır. Məhz burada qədim Misirin ilk piri Amon
(firon Əman), sufizmin tərikə yolu ilə ilkin materiyanın qanunlarını dərk etmiş
və bu substansiyadan göydə Ra günəş diski yaratmışdır. Özü fiziki öldükdən
sonra onun ruhu göyə qalxaraq Ra günəşi ilə birləşmiş və İslamın Rəhman
adlandırdığı Ra-Amon Allahına çevrilmişdir. Qədim Misirin bütün tilsim və
sehrləri Geliopol kahinlari tərəfindən tərtib olunmuşdur. Məhz bu Gel eli qədim
mənbələrdə yəhudi, xristian, müsəlman və s. peyğəmbərlərinin də vətəni sayılır.
Bütün bunlar haqqında mən, kitab və məqalələrimdə geniş izahlar verdiyim üçün
mənbələrin əksəriyyətini burada qeyd etmirəm (www.gilarbeg.com).
Ra-Amon Allahının köməkçiləri olan və o zamanlar teurq adlanan türk
maqları, Onun başçılığı ilə - teurqiya, yəni Allahyaratma mərasimi keçirmiş və
göydə, bütün varlıqları əhatə edən Atum Allahını yaratmışlar. Məşhur sufi
Mühiddin İbn Ərəbi Atum Allahını - Kamil İnsan və Adəm adlandırır. Digər sufi
Əl Qəzali isə bu Kamil İnsanı Məhəmməd peyğəmbər kimi təsvir edir və Kosmik
qüvvə sayır. Fəzlullah Astarabadinin “Cavidannamə”sinə görə, Kəbə, Darüs-Səlam
və Beytül-Muqəddəs - Adəmin bədənindədir. Məhəmməd peyğəmbər isə, Tövratda altı
günə yaradılan”Dünya” mənasındadır və o axirətdə yenidən yaranacaqdır. Məhəmməd
peyğəmbərin axirətdə yenidən dirilməsini xristian mənbələri də təsdiq edir və s.
Qədim Misir fironu (pir) Amon,
Ra günəşi ilə eyni zamanda Ay rəmzli obraz da yaratmışdır ki, bu da axirətdə
Ra-Amon (Rəhman) Allahının yerinə keçəcək Mehdinin (Rəhim) obrazıdır.
Rəvayətlərdə bu hadisə, dünyaya şah kimi gəlmiş Osiris (Asar/Usiri/Azər)
Allahının axirətə yaxın qardaşı Set tərəfindən öldürülməsi, axirətdə isə Osiris
oğlu Qor (Horos) tərəfindən yenidən dirilməsi kimi qeyd olunur. Deməli, Mehdi obrazı öz mənbəyini
qədim Misirin Qor haqqındakı rəvayətindən götürür ki, biz də Mehdi ilə bağlı
bütün yazıları, Misir yazıları izah etməliyik.
Qədim misirlilərin “Ölüm şahlığı Duatda olanlar” (“Amduat
kitabı”) kitabında, axirətdə baş verəcək bu hadisə, 12 saat ərzində qoca
Günəşin yerinə, kitabda «gecə Günəşi» (Ay mənasında) adlandırılan və “Gizlində
olan” cavan Günəşin keçməsi kimi göstərilir. Burada “Gizlində olan” cavan Günəş
eyni zamanda “möhür gözləyən evin gözətçisi” - Nu-Oziri (Nu-Osiris)
adlandırılır və bu da Nu şəhərində olan Asar, yəni Osiris Allahı deməkdir. Nu
(İunu) şəhəri Qədim Misir mənbələrində Gel şəhərinin digər adı sayılır və
mənbələrdən məlumdur ki, Osiris Allahının bədəni burada uyuyur.
Deməli, Osiris Allahının dirilməsi, yəni Mehdinin gəlişi də Gel elində olmalıdır.
Mehdinin çıxışı prosesi “Amduat kitabı”nda çox
mürəkkəb bir ritual kimi təsvir edilir ki, buradakı Allah - “Torpağı möhürləyərək” Mehdinin gəlişinə qədər ona nəzarət edir. Axirətdə
gəlməli olan Mehdi özü burada “Möhür” rolunu oynayır və Allah, ölüm
şahlığına düşən Mehdiyə Qeyb dünyasının torpaqlarını əbədi bağışlayır.
Məşhur sufi Mühiddin İbn Ərəbi möhürlənmiş bu
xəzinəni Varis adlandırır. Digər yerdə isə İbn Ərəbi, Məhəmməd peyğəmbəri -
“peyğəmbərlərin möhürü” kimi qeyd edir ki, bu da axirətdə Ra-Amon Allahın
yerinə məhz onun keçəcəyi deməkdir. Məhəmməd peyğəmbərə aid olan Əhməd [(H)MD]
rəmzi də, hər bir samitin bir rəmz olduğu sufizmdə Mehdi [M(H)D] rəmzi ilə eyni
mənalıdır. Sufizmdə Allah, yəni ilkin materiya mənasında olan “Hu” rəmzi,
yalnız ekstaz (şamanlıqda qamlıq vəziyyəti) vəziyyətində göründüyü üçün, bu rəmz mənbələrdə bəzən yazılmır. Bu isə o deməkdir ki, axirətdə gələcək
və “Gizlində olan” obraz - elə Məhəmməd peyğəmbərdir. Əhməd və Mehdi
rəmzlərinin kökü olan “MD” rəmzi sufizmdə Adəm kimi də oxunur və bu da axirətdə
diriləcək Atum Allahı mənasındadır. Təbii ki, bu - təvil, yəni yeddi qat dərinliyə malik Batin (Ledun) elminin bir qatının mənasıdır. “Batini-Quran” kitabımda mən bütün bunlara geniş elmi izah vermişəm.
Qədim Misir mənbələrində Mehdi obrazında qeyd olunan Nu-Oziri
(Nu-Usiri) [N-ZR/N-SR] rəmzi, sufizmdə Nizar/Nazor/Nazar/Nasır [NZR/NSR] və s.
rəmzlərlə eynidir. Yəhudi mənbələrində Oziri Allahının törəmələri olan
teurq-türklər nazoreylər adlandırılır və Əhdi-Ətiqə görə onlar öz həyatlarını
Allaha həsr etmiş müqəddəslər nəslidir. Xristian mənbələrində isə nazorey rəmzi
nazaret/nasara kimi qeyd olunur və İsa peyğəmbərə şamil edilir. İslamda isə bu
nazorey-nazaretlilər - nizarilər kimi tanınır. Deməli, qədim Misirin Mehdi
obrazı - yəhudi, xristian və islamda eyni adla - “NZR” (NSR) adı ilə çıxış
edirlər.
İsmaili şiələri olan
nizarilərdə - Nizar irqin fəxri sayılır və deyilənə görə o sağdır, lakin onu
heç kim görə bilməz. O əbədi yaşayır və şahlıq edir. Bu isə o deməkdir ki,
ismaili müqəddəsi olan Nizar - əbədiyaşar Xızır peyğəmbərin obrazıdır. Xızır
rəmzi isə, mənbələrdə Azər rəmzi ilə əvəz olunan Xəzər rəmzi ilə eyni
mənalıdır. Belə çıxır ki, Nizar rəmzi altında qədim Misirin Nu şəhərində
yaşayan Oziri, yəni Osiris/Asar/Azər Allahı gizlənir.
Xristianlıqda
nazaretli (nasara) Hz. İsa yəhudi peyğəmbəri sayılır və bu gün artıq məlumdur
ki, qədim mənbələrdə yəhudi, yəni seçilmiş dedikdə Xəzər türk bəyləri nəzərdə
tutulur. Mən “Qurandakı İsrail oğulları – Azəri türk bəyləridir” adlı məqaləmdə
Qurandakı İsrail oğullarının Azəri türkləri olduğunu göstərmişəm. Buradakı
İsrail/İzrail rəmzi də Oziri/Asar-Eli (Azər-Eli), yəni Osiris Allahının göydəki
Eli mənasındadır. Qeyd etmək istərdim ki, Məhəmməd peyğəmbərə aid edilən Rəsul
[RS-L] rəmzi də, batin elmində Asar-Eli [SR-L] kimi də oxunur ki, bu da
Məhəmməd peyğəmbərin göydə yaradılmış Atum Allahı obrazında olması deməkdir.
Deməli, İsa peyğəmbər Oziri teurqlarından, yəni Azəri türklərindən olmalıdır.
İsa adı yəhudi
mənbələrində Yeşua kimi yazılır ki, bu da qədim Misir mənbələrində Şu Allahı
kimi qeyd olunur və “Allah Ruhu” mənasında həm ilkin materiyanın “ruhu”nu və
həm də pir Amonun ruhunu bildirir. İslamda isə Şu və Yeşua rəmzləri Şiə kimi
qalmışdır. Deməli, Şiə nizariləri, Yeşua nazoreyləri və İsanın nazaretliləri,
qədim Misirin Gel elinin teurq-türkləridir. Türk-teurqların göydə Allah
yaratması haqqında mən – “Türk”, “Türkiyə” nə deməkdir? Ağlasığmaz həqiqətlər”
adlı məqalədə məlumat vermişəm.
Hz. İsaya şamil
edilən Qaliley [QLL] rəmzi isə, sufilərin Xulul [XLL] adlandırdıqları və
“Allahın təcəssümü”, “Allaha qovuşma”, “Allahla vəhdət” mənasında olan sufi
rəmzidir. Bu rəmz sufizmin tərikə yolunun bəqa fazası ilə, yəni bəglik məqamı
ilə eyni mənalıdır. Deməli, İsa peyğəmbəri ona görə Qalileyli (Cəlil)
adlandırırlar ki, o Allahla, yəni həyatverici enerji mənasında olan ilkin
materiya (“Hu”) ilə vəhdət təşkil (“Vəhdət əl Vücud” rəmzi) edir. Bu isə Ruh
mənasında olan İsa peyğəmbərin, ilkin materiyadan Ra günəş diskini yaradaraq,
onunla birləşmiş “Ra-Amon Allahının Ruhu” obrazında olması deməkdir.
Bütün bunlar isə onu
göstərir ki, Mehdi obrazı çox çətin dərk edilən obrazdır və onun gəlişi ölüm
şahlığı ilə, yəni axirətdə gələcək bir insanın, öləndən sonra ruhunun bu
şahlıqda Günəşə çevrilməsi ilə bağlıdır. Deməli, Mehdinin gəlişi - “Ruh”
mənasında olan İsadan sonra olmalıdır. İncilə görə də, İsanın Allah qismində
göydən gəlişi, onun ölümündən sonra olur. İsa, bütün dinlərin gizli mənalarını,
yəni batini mənalarını açdıqdan sonra “çarmıxa” çəkilir və yalnız ölümündən 3
gün sonra gözəgörünməz Ruh kimi dirilir.
Digər tərəfdən,
Qaliley [QLL] rəmzi sufizmdə Gel-Eli [GL-L] mənasını verir ki, bu da Misirin
Geliopol şəhəri mənasındadır. İslamda Gel rəmzi Aqil (Akil) kimi məlumdur və
Buxarinin hədisinə görə, Məhəmməd peyğəmbərin Məkkədəki evi elə vərəsəliklə
Əlinin qardaşı Aqilə [QL], yəni Gelə [GL] çatmış evdir. Belə çıxır ki, Məhəmməd
peyğəmbər də Gel rəmzi ilə, yəni qədim Geliopol şəhəri ilə bağlıdır.
Şiəlikdə Gel eli,
batiniliyə həyat vermiş Gelat (Qulat) nizarilərinin müqəddəs ocağı hesab
olunur. Buradan isə belə nəticə çıxara bilərik ki, Gel (Gelat/Qulat) elinin
batini türkləri, elə qədim Misir kahinləri olan və göydə Allah yaradan
teurqlardır.
Tövratda da
Gelat/Qulat [GLT/QLT] ismaililəri - Qalaad [QL-D] elinin əhli hesab olunur.
Əhdi-Ətiqdə Qalaad - Allah üçün xüsusi yer sayılır və Allah, Qalaadı – “Mənim
Qalaadım” adlandırır. Burada yaşayanlar isə - Allahın özünə qulluq üçün seçdiyi
yəhudilərin Levit (İslamda Əl-Beyt) nəslidir və Tövratda Allah Levitləri -
“Mənim Levitlərim” (Levit [LVT] - Əl-Beyt [LBT]) adlandırır. Bu isə o deməkdir
ki, türk bəyləri həqiqətən də, Allahın Özünə qulluq üçün seçdiyi nazoreylər,
yəni nizarilərdir.
Batin elmində
seçilmiş dedikdə “biliyinə görə seçilmişlər“ nəzərdə tutulur ki, bu da Qurana
görə İsrail oğullarıdır. İslamda biliyinə görə seçilmişlər - “Beyt əl-elm
vəl-marifət vəl-hikmət”, yəni “elm, bilik və hikmət Evi”nin üzvü mənasındadır
ki, bu Ev də Əl-Beytdir. Əgər nəzərə alsaq ki, biliyinə görə seçilmişlər
dedikdə, Quranın gizli mənalarını bilən batinilər nəzərdə tutulur, razılaşarıq
ki, Əl-Beyt elə qədim Misir kahinlərinin və nizarilərin Gel (Gelat/Qulat)
elidir.
Çoxsaylı şiə
müəllifləri, o cümlədən Xaydar Amoli və Kamal Kaşani, İoannın İncilinə
əsaslanaraq axirətdə gələcək Mehdinin gəlişini Parakletin gözlənilən gəlişi
kimi qəbul edirlər. Paraklet [PR-KLT] rəmzi - Pir-Kelat [PR-KLT] mənasındadır
ki, bu da Gel eli olan Gelatın - fironların müqəddəs ocağı olması deməkdir. Rus
mənbələrində nizarilərin Qulat [QLT] rəmzi - Kolyada [KLD] kimi yazılır və
bildirilir ki, İsa Məsih məhz Kolyadadan çıxacaqdır. Kolyada [KLD] və Gelat
[GLT] rəmzi ilə eyni mənalı olan Kleytodan [KLT] isə, Əflatuna görə, dəniz
Allahı olan Poseydonun şahlar nəsli başlanır və bu nəsil atlantidalıların
nəslidir. Əgər nəzərə alsaq ki, Heraklın şahlar nəsli olan sak-skiflər də Gel
elindən başlanır, razılaşarıq ki, “biliyinə görə seçilmişlər” nəsli eyni
zamanda qədim dünyanın bütün şahlarının nəslidir.
Mənbələrdə Hz.
İsanın gizli elmi bilməsi və elmi ilə “qaranlığa nur saçması” onu göstərir ki,
o bilavasitə batini türklərdən olmalıdır. Qurana görə də İsa müdrikliklə
gəlmişdir ki, insanların mübahisələrinə səbəb olanları izah etsin. Qədim Misir
yazılarında da, İsa peyğəmbərə aid edilən Xoris (Xristos rəmzi) rəmzi
“Bakxoris” kimi yazılır ki, bu da Bəg-Xris, yəni sufizmin “Bəqa səviyyəsinə
yüksəlmiş Xristos” mənasındadır. Bakxorisin müdrikliyi haqqında qədim
mənbələrdə rəvayətlər danışılır və bu da İsa obrazının batin elminə sahib
olması deməkdir.
Tədqiqatlar göstərir
ki, xristianların İisus Xristos adlandırdıqları İsa Allahı mənbələrdə imam Əli
ilə əvəz edilir. Şiələrin Əli-Allahi təriqətində də Əlini Allah kimi qəbul
edirlər. Quranda imam Əlinin adı çəkilmir, əvəzində isə Məryəm oğlu İsanın
adına 23 dəfə rast gəlinir. Mühiddin ibn Ərəbi, imam Əlinin əvəzinə Hz. İsanı –
“mütləq vilayətin möhürü” adlandırır və bununla da, imamlığın və xristianlığın
funksiyalarının üst-üstə düşdüyünü bildirir. İbn Ərəbi, varis rəmzi altında,
Allahın “Ol!” əmri ilə yaranmış İsanı və onun obrazlarını nəzərdə tutur. Qurana
görə, Allah Adəmdən sonra yalnız İsa peyğəmbəri “Ol!” əmri ilə yaratmışdır.
Hədislərə görə də Məhəmməd peyğəmbər yalnız Məryəm oğlu İsanı özünə yaxın hesab
edir. Belə çıxır ki, Məhəmməd peyğəmbər İsanı - imam Əli kimi qəbul edir. Bu
isə o deməkdir ki, axirətdə, imam Əli ilə eyni obrazda çıxış edən İsa, yəni
İisus Xristos gəlməlidir.
Şiəlikdə qədim
sirləri bilən Allah obrazı imam Əlinin obrazıdır. Şiə imamı Allahın yerdəki
nümayəndəsi, Onun qapısı, ilahi sirlərin varisidir və yalnız onun vasitəsi ilə
Allaha yaxınlaşmaq mümkündür. Dördüncü imamın sözlərinə görə - “Allahın dərki –
İmamın dərkidir”, “Öz İmamını tanımadan ölən, cahil olaraq ölmüşdür”. Mənbələrə
görə ilahi sirləri bilən Məhəmməd peyğəmbər, onları yalnız Əliyə açmışdır.
Peyğəmbər demişdir: “Mən elm şəhəri, Əli isə onun qapısıdır. Hər kim bu elmə
sahib olmaq istəyirsə, bu qapıdan keçməlidir”. Bu isə o deməkdir ki, imam Əli
obrazı da, İsa peyğəmbər kimi axirətdə gələn Mehdinin obrazlarıdır.
Mühiddin ibn
Ərəbiyə görə, İslam dini Göydə yaradılmış dünya mənasındadır və onu qəbul edən
insanın ruhu o dünyada ömrünü davam etdirəcəkdir. Ərəbi bildirir ki, Allah,
İslam dinini və müsəlman kimi ölməyi İbrahim və Yaqub oğullarına vəsiyyət
etmişdir. Burada Din rəmzi əlif və lam səsləri ilə, yəni “Əl” kimi qeyd olunur
ki, bu da Dinin göydəki El mənasında olmasını bildirir. Deməli, Ərəbiyə görə
Din rəmzi göydəki El anlamındadır və bu Eli Allah, İsrailin yəhudi
peyğəmbərləri olan İbrahim və Yaqub oğullarına vəsiyyət etmişdir. Qurana görə
şiəlik də Nuh və İbrahim peyğəmbərdən başlanır. El [L] rəmzinin Əli [L] rəmzi
ilə eyni məna verməsi o deməkdir ki, axirətdə göydə yaradılacaq El vilayəti -
elə Əlinin, yəni Mehdinin zühuru mənasındadır.
Yazdığımız
kimi İbn Ərəbiyə görə, Allah İslam dinini İbrahim və Yaqub oğullarına vəsiyyət
etmişdir. Tövrata görə isə Allah, İbrahim, Yaqub və onların törəmələrinə and
içərək Xanaan (Knun) və Alban (Lbnun) torpaqlarını verir. Alban [LBN] rəmzinin
sufizmdə Nəbi-Eli [NBL] kimi də oxunuşunu nəzərə alsaq razılaşarıq ki, Albaniya
rəmzi altında peyğəmbərlərin göydəki Eli başa düşülməlidir.
Lakin tarixçi
M. Xorenatsinin “Ermənistan tarixi” kitabına görə, Albaniya ölkəsi vərəsəliklə
Gel-GelarKüninin Sisaka nəslindən “kiməsə” əbədi olaraq verilmişdir. Belə çıxır
ki, mənbələrdə İbrahim və Yaqub oğulları dedikdə, Gelar türk bəyləri nəzərdə
tutulmalıdır və İslam dini də İbn Ərəbiyə görə məhz bu batini türklərinə
verilmişdir.
Burada
qeyd olunan “kiməsə” sözü, axirətdə Gelar türklərindən çıxacaq və batini
sirləri bilən insan mənasındadır ki, o sirləri bildiyi üçün “Beyt əl-elm
vəl-marifət vəl-hikmət”, yəni “elm, bilik və hikmət Evi”nin üzvü mənasında
“Əhli-Beyt” üzvü sayılacaq. Əhli-Beytin üzvü olan şiə imamı Əli adının,
Albaniyanın digər adı olan Alu rəmzi ilə eyniliyi onu göstərir ki, Mehdini
göydəki zühuru burada, yəni Gel elində baş verməlidir.
Qeyd
etmək lazımdır ki, Albaniya dedikdə - Geliopol göylərində teurqiya vasitəsi ilə
yaradılmış Yuxarı Misir ölkəsi nəzərdə tutulmalıdır. Biz bilirik ki, Geliopol
şəhəri Aşağı və Yuxarı hissələrə bölünürdü ki, mənbələrdə Atum Allahı
«Geliopolun iki torpağının sahibi» adlanırdı. Deməli, Albaniya - Yuxarı Misir ölkəsi,
Knun, yəni Xanaan isə Aşağa Misir ölkəsi mənasındadır. Bu iki ölkənin tacının
sahibi isə mənbələrdə “İki dünyanın sahibi” adlandırılırdı. Əgər nəzərə alsaq
ki, Məhəmməd peyğəmbər də mənbələrdə “İki dünyanın sahibi” adlandırılırdı,
qəbul edərik ki, peyğəmbərimiz həqiqətən də Gel elində yaradılmış və axirətdə
yenidən yaranacaq Atum Allahının, yəni Adəmin obrazıdır.
Bu gün
Azərbaycan adlanan ərazisində yaşayan batini-nizarilər – mənbələrdə “məlahi” və
“mülhid”lər adlandırılır ki, bu da “mələk” və “mələklər ölkəsi” olan “Mələküt
dünyası” deməkdir. Batinilərin mənbələrdə mələk adlandırılması, onların
ölümsüzlər nəsli olması deməkdir. Qədim Misir mənbələrində Qor Allahının nəsli
– “Qor yoluyla gedənlər” adlandırılır və mətnlərə görə bu insanlar ölmür,
sadəcə qanad geyərək cənnətə uçurlar. Rəvayətə görə, Hz. Məhəmməd, yəhudi,
xristian və müsəlmanların yetmişdən çox olan təriqətlərinin yalnız birinin
Cənnətə, qalanlarının isə Cəhənnəmə düşəcəklərini bildirmişdi. Bu bir təriqət
isə - yəhudi, xristian və müsəlmanların nazorey, nazaret və nizari
adlandırdığı, mənbələrdə Gel, Gelat (Qulat/Xalda/Kolyada/Kleyto/Kelt və s.)
kimi də qeyd olunan Gelar bəylərinin batini təriqətidir.
Bütün
bunlar o deməkdir ki, gözlənilən Hz. İsa, heç də adi insan yox, qədim peyğəmbərlər və
şahlar nəslinin nümayəndəsi olacaqdır. Bu nəsil isə mənbələrdə Gel, Gelat, Gilan və s. indi isə Gelar adlanan məkanda yaşayan türk bəylərinin
nəslidir. Qədim mənbələrdə Gilar adı - “Ölüb-dirilən Allah”ın (Osiris, Attis,
Adonis, Tammuz, Kibela və s.) bayramına aid edilirdi. Hz. İsanın da
“Ölüb-dirilən Allah” obrazında olmasını nəzərə alsaq, razılaşarıq ki, batini
sirləri bilən və axirətdə gələn bu türk bəyi öləndən sonra, ruhu göyə qalxaraq, göydəki Dünya
ağacının sahibinə cevriləcəkdir.
İnama
görə, Əhdi-Ətiqdə - Misir, Assur ölkəsi, Avropa mifologiyasında isə İqdrasil adlanan
“Dünya ağacı”nın başında Allahının (Odin-Azər/Asar) evi olmuşdur. Bu ağacın
altındakı mağarada isə Qlar (Gilar) adlı əjdaha yatır. Rəvayətlərə görə, İsa
peyğəmbər də ağacın altında olan mağarada doğulmuşdur ki, bu da İqdrasil
ağacının altındakı Qlar mağarası mənasındadır. Digər tərəfdən, mənbələrə görə, İqdrasil
Dünya ağacının üç kökü vardır ki, bunlar da Asqard, Midqard və Nifliem adlanır.
Burada Nifliem yeraltı dünya, Midqard – insanların yaşadığı orta dünya, Asqard
isə Allahların Göydəki evi hesab edilir. Lakin bu üç köklü ağac mənbələrdə üç
ayaqlı uzunqulağ kimi də göstərilir və Əhdi-Ətiqə görə Hz. İsa axirətdə məhz uzunqulağ üstə gələcəkdir
(Библия, Захар. 9:9-10).
IX əsrə aid
“Bundaxişn” kosmoqonik pəhləvi
yazısında bu uzunqulağ, Frahvkard dənizinin ortasında
dayanmış üçayaqlı kosmik varlıq kimi təsvir olunur. Onun altı gözü, doqquz
ağzı, iki qulağı, bir buynuzu, göy başı, ağ bədəni, ruhani qidası var və o
mömindir... O Özü Xunbənd dağı boydadır və hər üç ayağı elədir ki, o yerdə
duranda, min qoyun bir yerə yığışanda onun altından keçə bilir. Dırnaqları
arasında öz ilxısı ilə min insan yerləşə bilər. Qulaqları ilə isə bütün
Mazandaranı örtə bilər və s. (Бундахишн, XIX böl.,
“О трехногом осле”, sayt: http://blagoverie.org/tradition/pehlevi/bundahishn/bund18-19.phtml#p19). İran mifologiyasında, Avestada bu uzunqulağ Xər/Xərə
adlanır ki, o okeanın ortasında durmuş mifik obrazdır (В. Ю. Крюкова,
“Приводные” существа и трехногий осел xara - в зороастрийской мифологии”,
sayt: http://www.kunstkamera.ru/files/lib/978-5-88431-211-1/978-5-88431-211-1_05.pdf). Mətnlərdə, eyni zamanda yer kürəsinin üçdə biri
boyda olan kosmik insandan və onun dirilməsi ilə bağlı yaradılışdan danışılır
ki, bu da Xər rəmzinin bilavasitə Kamil İnsanın, dünyanı idarə etməsi üçün
yaratdığı kosmik varlıq mənasında olması deməkdir. Bu isə Xər uzunqulağının -
“Kainat atı”nın digər variantı olması deməkdir. Əgər Rəhman Allah “Kainat
atı”nı, dünyanın yaradılışı zamanı, dünyanı axirətədək idarə etmək üçün
yaratmışdısa, Xər uzunqulağı - axirətdən sonrakı dövrlərdə dünyanı idarə etmək
üçün yaranacaq kosmik varlıqdır. Deyimlərdə Xər uzunqulağının türklərə aid edilərək
– “Türki-Xər” adlandırılması da axirətdə gələcək İsa (Xər-Xoris/Xristos) peyğəmbərin
məhz türk olmasına işarədir.
Tövratda uzunqulaq obrazı İbrahim peyğəmbərin Həcərdən olan oğlu İsmailə də
şamil edilir: “Və Allahın mələyi ona (Həcərə) dedi: “Sən hamilə qalacaqsan və
oğul doğacaqsan və onu İzmail adlandıracaqsan, çünki Allah sənin kədərini
eşitdi. Və o “Pere Adam” kimi – onun əli hamıda, hamının əli onda olacaq və o
öz qardaşları ilə üz-üzə yaşayacaq” (Библия, Быт.16:11-12). Buradakı “Pere Adam”
rəmzi sufizmdə “Pir-Adəm”, yəni “firon Atum Allahı” mənasını verirsə də, yəhudi
dilində bu “vəhşi uzunqulaq” mənasındadır. Bu isə o deməkdir ki, axirətdə gəlməli
olan İsa peyğəmbərin obrazı məhz İbrahim peyğəmbərin oğlu İsmailin obrazıdır. Tövrata və digər mənbələrə görə, İsmail Faran səhrasında yaşayırdı və məhz buradan Mehdi mənasında
olan Allahın nuru yayıldı (Библия, Быт.21:20-21, Втор.33:2). Avvakum peyğəmbər də
bu haqda yazır: “Femandan Allah və Faran dağından müqəddəs gələcək. Onun
böyüklüyü Göyləri və onun şöhrəti isə yerlərlə dolacaq” (Библия, Авак. 3:3).
Belə çıxır ki, axirətdə gələcək Mehdi məhz Faran dağından zühur edəcəkdir.
Faran rəmzi isə efir mənasındadır ki, bu İlahi od da Cəbərut aləmində qorunur və
s.
Bütün bunlar onu sübut
edir ki, Hz. İsa Azəri türk bəgi olmuşdur. Daha dəqiq məlumatlar və təkzibolunmaz faktlar isə,
müəllifi olduğum “Batini-Quran” kitabım və məqalələrimdə verilmişdir.
Firudin
Gilar Bəg
www.gilarbeg.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий